خلاصة المواضيع

اية هي محطة مصر ؟
محطة مصر :. اول محطة راديو مصري بجد مش هزار علي الإنترنت. طالعه من قلب مصرللمصريين جوه مصر و بره مصر. في راديو محطة مصر :* هنذيع اغاني جديدة مش بسكدة ممكن تسمعها في اي وقت من على المحطة بنفسك * اقوى البرامج اليومية بفكر ودماغ شباب مصر * اخر الاخبار الفنية والاجتماعية* اخر اخبار الموضة* اخر اخبار الصحة والتكنولوجيا محطةمصر راديو اخر حاجة في كل حاجة في مصرعلى راديو محطة مصر هتعيش جو مصرفيها جو كوميدي ما يتوصاش هتلاقي برامج ماسمعتهاشمذيعين ومذيعات قريبين منك متنساش .وعلى رأي المثل :- تعرف محطتنا ؟- اعرفها .- سمعتها؟- لا .- تبقى ما تعرفهاش .
واللي ما يعرفناش قولة احنا محطة مصر عيش جو مصر
بنخاف مش قوي- بنحب قوي - بنحس قوي قوي- هتحس ان احنا معاك في بيتك - و فسحتك و شركتك- وغنوتنا لازم تبقي غنوتك- لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7والعين 3- محطتنا محطتكمحطة مصر عيش جو مصر
اية هدف راديو محطة مصر ؟
شباب مصر في كل مكان ونجحنا في الوصول اليهم عبر الفضائيات وموجات الـراديو الارضي كان في شباب كتير مايعرفوش اي حاجة في الحياة الا من خلالالانترنتومن هنا كانت فكرة راديو محطة مصر .* راديو محطة مصر بدا اول يوم ارسال اغاني فقط يوم 29-1-2009 ويوم 8-2-2009 كان الافتتاح الرسمي لبرامجنا بلقاء مفتوح مع السوبر ستار مصطفى قمر واول ظهور لكلمذيعين راديو محطة مصر بدانا يوم 9-2-2009 اذاعة البرامج بانتظام talk lok الصبح و free way بالليل * راديو محطة مصر اول راديو فكر في انه يكون صور المذيعين موجودة على الموقع عشان تعرفهم وتحس بية وهوبيتكلم معاك * راديو محطة مصر قدر يوصل في اقل من شهر لكل العرب في كل العالم و كل المصريين اللي في الغربة حسوا ان هما عايشين جو مصرودة بيخلينا نقول وانت سايب مصر خلي معاك حتة من مصر * راديو محطة مصرحتة من مصر لان كل الجديد في مصر كل اخبار مصر و كل حواديت مصر على راديو محطة مصر .* راديو محطة مصر قدر في 3 شهور انة يحقق اكتر من 78 مليون هيتس واكتر من مليون زائر واكتر من 400000 مشتركوالنجاح دة الليخلى الناس تقول راديو محطة مصر حدوتة مصرية .
باختصـــار :راديو محطة مصر راديو بجدراديو محطة مصر راديو اخر حاجة راديومحطة مصر هي دي المحطةراديو محطة مصر حتة من مصرراديو محطة مصر حدوتة مصريةراديو محطة مصر عيش جو مصر

2 التعليقات

magdy يقول... @ 18 مايو، 2010 9:43 ص

شات راديو محطة مصر
http://xat.com/radio__masr

غير معرف يقول... @ 18 مايو، 2010 9:45 ص

http://xat.com/radio__masr

إرسال تعليق

 
Dr.5z5 Open Feed DirectoryFeedage Grade A ratedلايف عرب تى فى - live arab tv